zaterdag 15 maart 2014

Mozaïek resultaten....

Afgelopen week ging ik naar een workshop mozaïek in Steenwijk (VUSO).







En hier boven mijn resultaat!

En schaal met rood en zwart mozaïek. Thuis moesten we dit nog voegen want daarvoor moest de lijm goed uitgehard zijn.

Het was de bedoeling om de rode krullen te accentueren door daarnaast met licht grijs te werken. Dat was er helaas niet.... Wit wel, maar omdat de voeg ook al wit zou worden zou dit ook niet het gewenste effect geven.

Op advies van Netty van der Vegt, die de workshop gaf, deed ik het met zwart. En nog belangrijker héél anders dan het rood: maar één soort steentje en op een strakke manier verwerkt.
Netty heeft trouwens ook een leuke winkel in Dwingelo met meer dan alleen mozaïek, geeft workshops en heeft een webwinkel. Neem maar eens een kijkje bij CREADEAU.

Ik vond het een zéér geslaagde dag en was blij dat ik heen gegaan ben.
( Doordat het een paar dagen hiervoor in mijn rug schoot heb ik tot het laatst toe getwijfeld of ik zou gaan.... desnoods maar voor een paar uurtjes)
De foto's van de andere 6 creatieve dames houd je nog te goed evenals de foto van mijn eigen gevoegde én opgepoetste schaal.

1 opmerking:

  1. Het is mooi geworden Annemiek!
    Creadeau-ken het niet,maar eens opzoeken waar het is.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...