dinsdag 18 maart 2014

Het wordt al een aardige verzameling....

Had ik tot half januari helemaal geen haaknaald in huis....





nu is het al een aardige verzameling!

Aller eerst kocht ik natuurlijk de naalden voor het garen waar ik mee bezig was. Later paste ik het aan aan het werkstuk. Het zelfde garen, Phildar Cotton 3, maar voor de larkfootstch shawl grover ( nld 3) en voor de knuffeltjes iets fijner ( nld 2,5).


Maar nu koop ik, zo af en toe, bij een nieuwe voorraad garen een nieuwe naald.
Om beslagen ten ijs te komen bij de spontane start van een nieuw project!

Inmiddels heb ik nld, 2 1/2 , 3.0, 31/2, 4.0,5.0.
En dan heb ik het nog niet over de almaar groeiende verzameling katoenen bolletjes.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...