dinsdag 31 december 2013

Stargello...met in de hoofdrol: het tornmesje!


Een weekend vol met "achteruit naaien"....





Maar ik zal bij het begin beginnen.....







Na het recht afsnijden van de bovenste delen van de sterpunten....







En veel snij- afval....






Heb ik alle 20 delen van de achtergrondstof vastgemaakt aan de bovenste ster delen....

Maar pas bij de allerlaatste.... na het strijken.... dacht ik:

 klopt dit wel????






Nee!!!

Zo krijg je nooit een achtkantige vorm met een ster in het midden...
Oeps...
De grijze driehoeken van de achtergrond zijn er verkeerd om aangezet!

Dus een hele tijd zitten prutsen met een tornmesje om alle 20 driehoeken weer los te maken en het vervolgens weer goed aan elkaar zetten...






Zo dus!





Want zó krijg je wel een 1/10 taart punt!






Hier de 5 rode ( goede!) delen....






En hier de 5 zwarte....



( de onderste sterpunten liggen nog los)



Zou het dan toch weer allemaal goed komen???
Als ik hier 3 taartpunten zie heb ik er toch wel weer vertrouwen in....


Ben ik de enige die regelmatig een beroep moet doen op het altijd "trouwe" tornmesje???

2 opmerkingen:

  1. Je bent een echte doorzetter hoor!! Ik was, denk ik, helemaal opnieuw begonnen.
    Knap van je en het ziet er goed uit.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar hoor! Zonder tornmesje begin je niets... Succes met de rest, het wordt erg mooi!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...