maandag 16 december 2013

Celtic solstice... part 3

Yes! 
Vrijdag kwam deel 3 online van de mysteriequilt van Bonnie Hunter...






Voor de kleine maat moest je 200 HST ( half square triangles) maken waar van je er 100 tot een pinwheel ( molenwiekje) moet maken. Ik maak de helft van de kleine maat en dus was voor mij ook de helft van de opdracht voldoende.

Bonnie's geel is mijn grijs en haar oranje is mijn paars....




Beetje rare kleur zo zonder flits licht....






Nog even het resultaat van part 1....






en part 2....


Ik heb deel drie nog niet af want ik was dit weekend een beetje in de lappenmand. En ook deel 2 heeft nog wat tijd en arbeid nodig maar nog een paar dagen werken en dan heb ik vakantie!!
Dan heb ik genoeg tijd om weer een beetje in te lopen.

En al die mensen die de grote maat  ( 2,75 x 2,75) maken.... hebben die geen baan??? Of geen nachtrust nodig????
;-)


Meer mooie foto's kun je zien op de site van
 BONNIE HUNTER en PATCHWORK TIMES

9 opmerkingen:

  1. Lovely colours! I don't know how the people making the large size manage, either.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je deel 3 te zien. Ik ben nog aan het snijden.
    En ook mijn deel 2 is nog niet af.
    Mooie kleuren.
    Groetjes,
    IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om het mysterie van Bonnie Hunter onder jouw handen te zien groeien. Die grote quilt is wel mega van afmeting, ik snap goed dat je de kleinere versie maakt. Mooie kleuren gebruikt je trouwens. Alvast fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, I could not translate this site

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Greetings from Canada. Lovely colors.
    Enjoy the mystery!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...