woensdag 21 augustus 2013

Psst..... niet verder vertellen....

Vandaag liep ik een vlinder achter na.....






.....ik zag een citroenvlinder en die had ik deze zomer nog maar één keer eerder gezien....






En wilde hem graag fotograferen, maar helaas deed hij zijn vleugels niet even open....






Maar wat veel vlinders op één enkele tros van de vlinderstruik hè....






Allemaal gezellig bij elkaar....






En hoe bedoel je 
teer????






En weet je wat je nou niet verder mocht vertellen....?







Al deze mooie vlinders....






..... op die mooie vlinderstruik stond niet in mijn tuin maar heb ik gefotografeerd in de tuin van de buurman terwijl hij niet thuis was.






 Maar ach.... ik heb een aardige buurman en hij zal vast wel begrijpen dat ik maar gewoon een vlinder achter na liep..... 
;-)





En buurman.... ik zal het niet meer doen.... of  ik moet weer een hele (voor mij) speciale vlinder zien....


En mocht je een gedeelte van de tekst je bekend voorkomen....

Aan dit boek heb ik goede herinneringen:



1 opmerking:

  1. Wat een prachtige blog! mooie foto's van de drukte op de vlinderstruik. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...