zaterdag 3 augustus 2013

Nieuw cursusprogramma en opendag Greetje Hein

Deze week kreeg ik de digitale versie van het cursusprogramma van






ofwel het cursusprogramma van Greetje Hein uit Emmeloord.


En er zaten weer leuke cursussen tussen!
De sterbargello bijv. spreekt mij erg aan, ik denk dat ik mij daar voor aanmeld.

Vorig jaar kwam het er niet van maar dit jaar wil ik zeker weer wat gaan doen op dat gebied.
Want bovenal vind ik die cursussen gewoon heel gezellig!

en het complete cursusprogramma staat HIER, en in de linkerkolom onder het kopje "cursusprogramma vind je alle info.


De opendag van Greetje is vrijdag 30 augustus van 14.00 tot 19.00 uur bij haar thuis
( info over de opendag staat onder het kopje "nieuws"op  de website van Greetje



1 opmerking:

  1. Ik kom ook!!!
    Misschien zie ik je dan?

    groet, Mirjam

    http://mirquilt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...