vrijdag 21 juni 2013

Prachtig bloemstuk als verrassing....

Afgelopen week werd ik verrast met een prachtig bloemstuk!






Het is gemaakt als examenwerkstuk van leerlingen van mijn man.






Er zijn varens,rozen, gerbera's,duizendschoon, chrysanten,gipskruid en een pioenroos gebruikt in de kleuren roze,wit,groen en bordeaux.






Een mooie biedermeier vorm in een schaal....






De twee leerlingen die dit maakte kregen terecht een 8!



Ps: 
omdat het 21 juni is heb ik mijn kopfoto boven dit blog weer aangepast aan de zomer. Het is een collage van foto's die ik vorig jaar maakte op en van de Alp du Huez.

2 opmerkingen:

  1. Mooi bloemstuk en mooie foto's heb je gekregen/gemaakt.
    Je bent een bofkont om dit bloemstuk te krijgen.
    Jammer voor degene die het maakten,dat ze het niet mee mochten nemen,maar dat gaat moeilijk als je er met z'n 2en aan werkt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat het nu iets koeler weer is, kan je wat langer genieten van het prachtige stuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...