zondag 15 april 2012

Charmante halve hexagonnen (4).....


Afgelopen week op de bee heb ik drie driehoekjes gemaakt van halve hexagonnetje....
Een makkelijk klusje wat je al pratend ( héél belangrijk!) kan doen.





Vorige week vroeg iemand op mijn blog of ik er ook kartonnetjes in had zitten.
Nee! Bij de variahexjes wel maar bij deze halve hexagonnetjes niet. Ik heb een half hexagonnetje gemaakt van patrernoplaat met 2 kleine stukjes schuurpapier er op en omtrekken maar....
Meestal sorteer ik stofjes ( op kleur of patroontje) en trek er dan heel veel tegelijk om zodat ik ze uitgeknipt en wel makkelijk bij elkaar bewaar in een zakje.
Heb ik dan de geest..... kan ik er makkelijk een heel stel doen!

Een fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...