zaterdag 19 augustus 2017

Investeren in de toekomst....

Hoewel ik al 18 jaar quilt en best tevreden ben met wat ik zoal kan en maak,




zie ik soms wel hele mooie werkstukken voorbij komen waar met name het quiltwerk zelf, het door quilten al dan niet machinaal of met de hand, duidelijk iets toevoegt aan de quilt.


Met name ingewikkelde patronen en veren vind ik erg mooi.
meestal kom ik met het door quilten machinaal niet verder dan meanderen en rechte lijnen en met hand quilten de blokken of patronen volgen.



( foto van blog Babette)

Voor mij dus reden om de komende maanden te investeren in 3 cursussen die ik op diverse plekken ga volgen bij Babette van Hattem. De eerste cursus staat volgende week gepland in Gieten: echo en raster quilten. Op die manier hoop ik veel te leren en mijn niveau qua quilten op een hoger plan te brengen. Ik heb er zin in! 

Meer INFO over de cursussen van Babette vind je als je op de link klikt.

1 opmerking:

  1. Veel plezier bij de te volgen workshops, leuk blog heb je. Groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...