maandag 22 april 2019

Zonsopkomst in Wilp....

Op je vrije dag ( 2de paasdag) om zes uur je bed uit om de zonsopkomst op de dijk te fotograferen is iets waar ik lang over nadacht....zal ik het doen?





Maar ik heb zeker geen spijt!






En trouwens, hoe langer je wacht, des te eerder moet je je bed uit....






Op de dijk had ik een prachtig zicht op het oosten...






En een mooie kolk reflecteert de zon en de rode lucht natuurlijk ook heel mooi!






Een duikplank en een verlaten surfplank geven extra contrast...






En toen de zon steeds hoger aan de hemel stond??
Om half acht dook ik nog even weer mijn bed in!

1 opmerking:

  1. Prachtige foto's Annemieke. Hier dichtbij is de geboortegrond van mijn moeder, leuk hé?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...