zondag 31 maart 2019

Vogels kiek'n.....

Sinds ik half februari een nieuwe camera gekocht heb, lukt het om veel beter





vogels goed op de kiek te zetten. Soms bij huis, zoals deze eksters, die ik fotografeerde vanuit mijn slaapkamer raam.





Soms in de tuin bij de overbuurvrouw, want haar pindakaaspot is al bijna leeg, de mijne wordt compleet genegeerd door alle fladderende vriendjes...




Soms ga ik naar een observatiehut of vogeluitkijkpunt. om wat vogels te zien. Deze Tjiftjaf zat nabij de observatie hut Hengforderwaarden. Hij floot uit volle borst maar liet zich aanvankelijk niet zien. En toen ik hem eenmaal zag viel het nog niet mee om de lens goed in zijn richting te krijgen.... uit eindelijk lukte het...




Deze koolmees deed zich te goed in de snoepwinkel van de wilg!




Heerlijk vind ik het om al die vogeltjes te zien en vast te leggen.
Ik leer steeds meer namen en herken steeds meer...

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...