maandag 9 januari 2017

Een oproep en een trigger...

De plannen waren er al een tijdje, maar de oproep in het Quiltnieuws,



voor de miniatuurquilttentoonstelling hakte voor mij de knoop door: ik ga een nieuw quiltje maken met allemaal blokjes in de kleuren zwart, wit en rood.  Ook de extra opmerking dat er maximaal drie quilts ingezonden mochten worden gaf een extra trigger: een drieluik is iets wat ik altijd al eens wil maken.





En zó gezegd, zó gedaan!



  Dit weekend startte ik met het snijden van de eerste blokjes.
Keurige vierkantjes van 5x5 cm. En de stof??

Ja die had ik al! Het zijn kleuren waar ik van hou, een combinatie waar ik van hou. En kleuren die precies in mijn huis passen. Dus de afgelopen jaren kocht ik regelmatig een paar lapjes, borg ze op, en nu kwamen ze tevoorschijn!

De miniatuurquilttentoonstelling is dit jaar in Dalfsen van 30 maart t/m 1 april.

Insturen kan van 13 februari t/m 16 maart.

Info: QUILTERSGILDE 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...