vrijdag 17 april 2015

Weer eens wat anders...

Al vaker maakte ik poppetjes, lampjes en andere versiersels van vilt.




Maar altijd volgens patroon en dat terwijl ik het juist zo leuk vind om zelf iets te ontwerpen en te bedenken.
Dit doe ik wel bij het quilten en borduren, dus waarom niet met vilt???
Weer eens wat anders!!

Op de handwerkbeurs afgelopen jaar in Zwolle kocht ik speciaal voor dit doel de lapjes hierboven.
Niet geheel toevallig de kleuren die heel goed in mijn huis passen!

Bij de Xenos kocht ik 3 kleine canvas schilderijtjes. Niet om te beschilderen ( waar ze eigenlijk voor bedoelt zijn) maar om de vilt over heen te spannen.

Een voorlopig ontwerp heb ik ook al gemaakt:




En dan weer 3 verschillende....




Door de kleuren in alle 3 terug te laten komen moet het één geheel worden!

Ik hou je op de hoogte!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...