zaterdag 11 april 2015

Verschil....

Gisteren maakte ik mijn eerste korte wandeling door het Kadoelerbos




en zag daar de eerste Oranjetipjes van het jaar.

Nu regent het en is het vele graden kouder....

Wat een verschil!




Ook zag ik daar veel Citroenvlinders en in mijn eigen tuin het eerste Bonte Zandoogje van dit jaar.


Gisteren droeg ik buiten een broek en een t-shirt en vandaag binnen een shirt met lange mouwen en dito blouse én deed ik toch maar de kachel een beetje hoger...

Wat een verschil!



Gisteren at ik lekker een ijsje op een terras,
vandaag dacht ik opeens aan de boerenkool die ik nog in de vriezer heb.

Wat een verschil!


Maar het is altijd ergens weer voor zeg ik altijd maar: dus nu lekker met een kopje thee aan het handwerken en straks nog maar even achter de naaimachine!


Ps: dit maal geen foto's gemaakt in het bos, maar putte ik uit de foto's die ik vorig jaar maakte!

1 opmerking:

  1. Heb alleen nog maar koolwitjes gezien.Het zonnetje schijnt nu hier maar heb de kachel ook aangezet vanmorgen.
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...