vrijdag 27 februari 2015

Weer verder met de fallen leaves....

Vanavond,aan het begin van een vrij weekend, pakte ik weer





een "oud"haakwerkje op. De blauwe shawl waar ik op mijn werk tijdens de pauze aan werkte.

Ik had er een poosje niet aangewerkt, niet op het werk maar ook niet thuis. Een tijd lang had ik last van mijn schouder en legde ik de link met het haken. En aangezien ik nog een kraamkado wilde afmaken had dat voorrang. 

Maar nu haakte ik weer een paar toer.
Lekker!
Inmiddels ben ik al verder dan op de foto want die is van een poos terug. Ik ben op de helft want ik kocht voor dit shawltje twee bolletjes Katia Japur ( kleur 200, haaknaald nr 3) ik ben net begonnen aan het laatste bolletje.

Maandag neem ik het weer mee naar het werk!

Het patroon van Wieke van Keulen verwerkte ik al eerder in deze shawl:




Het patroon is makkelijk en leuk om te doen...

1 opmerking:

  1. Mooi wordt deze sjaal en je dekentje is ook prachtig!
    goed weekend en veel haakplezier
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...