zondag 1 februari 2015

Het quiltwerk is klaar.....

Dit weekend heb ik even flink gas gegeven






op het pedaaltje van mijn naaimachine.
En mét resultaat, het machine quilten is nu klaar.
Op de foto dus de achterkant van de quilt, want daar is het quiltresultaat beter te zien. Als je op de foto klikt zie je het nog beter, als het goed is!


Nu kan ik de quilt netjes gaan bij snijden en mijn afwerkbiesjes op maat gaan maken en bevestigen.
En daarna het allerlekkerste klusje. De afwerkbies met de hand heel netjes met de" ik en jij steek" vastmaken.


Om nog even een indruk te geven van de voorkant hier een paar oudere foto's om de kleuren op de voorkant te laten zien.




Nog even geduld en dan hoop ik meer te laten zien van de bijna affe quilt.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...