zaterdag 10 januari 2015

Nationale Tuinvogeltelling 17 en 18 januari 2015

Sinds een paar jaar doe ik mee met de nationale tuinvogeltelling,







georganiseerd door de vogelbescherming.


Leuk en niet moeilijk!
Het verbaasd mij altijd de verscheidenheid aan soorten vogels die op mijn voertafel afkomen.
Voor je het weet zie je soms 7 soorten in een paar minuten.

Volgend weekend doe ik dus zeker mee! Dan zit ik weer klaar met pen en papier óf app.
 Meer informatie vind je op de site van de TUINVOGELTELLING (klik)

Daar zie je hoe je je kunt aanmelden ( ruim 13.000 mensen gingen je al voor!) en krijg je uitleg over hoe je de meest voorkomende soorten uit elkaar kunt houden.

1 opmerking:

  1. Doe ook al een aantal jaren mee en het is leuk om te doen.
    Er zat net een zwarte merel met witte veertjes op de kop als bij een lauwerkrans-grappig om te zien.
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...