zondag 9 november 2014

Een nichtje erbij!


Eindelijk een meisje in de familie....






21 oktober werd Pippe geboren!
Dochter van mijn broer Lex en schoonzusje Maaike.

Voor mijn ouders, ná 3 kleinzoons, hun eerste kleindochter.
Ook wel leuk om te vertellen: de kleinkinderen variëren nog al in leeftijd: de oudsten, mijn kinderen zijn 24, 20 en daarna komt er één van 2 jaar, de oudste van Lex en Maaike en één van 2 weken....

En was ik niet een kraamcadeautje maken?

Jawel! Een golfjes dekentje....




  

Maar het is nog niet af.
Maar aan de volgende foto kun je wel zien dat het niet meer zo lang meer duurt...





Er zit schot in de zaak...

3 opmerkingen:

  1. piep proficiat, en je dekentje is super , wat zal dit mooie baytje er heerlijk van kunnen genieten

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi meisje! Van harte proficiat. Ik ben benieuwd hoe het dekentje gaat worden.

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.Dat ze maar heel lang van je dekentje mag genieten.
    In maart volgend jaar komt er een kleinzoon bij en daar wordt natuurlijk ook een quiltje voor gemaakt.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...