woensdag 1 oktober 2014

Kinderboekenweek.....!

Vandaag begint de kinderboekenweek....






vroeger mochten onze kinderen dan een boek uitzoeken.
Nu ze 20 en 24 zijn gaat die vlieger niet meer op.


Maar ze hebben een moeder die altijd gek is op kinderboeken dus voor een klein neefje en toekomstig neefje of nichtje een favoriet cadeautje! En wat is er leuker om een bijpassend knuffeltje te maken?
Hierboven het rupsje Nooitgenoeg dat ik maakte naar het boek van Eric Carle. Het patroon is van STIP EN HAAK


Maar ook erg leuk zijn de boeken van Jet Boeke: Dikkie Dik!
Bij BLIJ DAT IK BREI zag ik gisteren een foto van een knuffel ontworpen door CHANTAL .





Ook helemaal top!
( en favoriet van neefje Sepp!)



Het boek "Het muizenhuis" van Sam en Julia heb ik ook al voor hem in huis!

Bijpassende haakpatronen van de knuffels zijn te vinden bij



Daar komt ook de foto vandaan.






1 opmerking:

  1. Wat leuk !
    t muizenhuis boek heb ik en Dikkie dik vond ik voor onze 3 Ds
    ook erg leuk toen ze klein waren ik had een luisterboek en memorie van Dikkie dik ook erbij :0))
    de muizen zijn wel heeel leuk !

    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...