vrijdag 13 juni 2014

Niet dat ik niets te doen heb hoor....

Want mijn Magisch vierkant quilts is nog niet af....






en kan nog best wat steekjes gebruiken!

Ook de stargelloquilt is nog lang niet af, 
kijk maar:







want inmiddels hebben alle 10 de sterpunten wel een grijze achtergrond, verder ben ik nog niet gegaan....






En de replicaquilt lag ook stil omdat ik mijn blaadje met aantekeningen kwijt was over het aantal blokken dat ik nog moest maken. 






Maar inmiddels heb ik dat weer gevonden en ik zou dus ook makkelijk verder kunnen gaan, want er is nog stof genoeg!

En dan heb ik het nog niet eens over deze quilt:





Dat ligt al héél lang stil!

En waarom?

Omdat ik geen zin heb om achter de naaimachine te kruipen!

Bovendien staat er zo'n lekker haakwerkje naast mijn stoel. Dat pak ik veel sneller!
Binnen bij de TV, buiten op het terras. Ik had ook nooit gedacht dat het haken mij zo "zou pakken". 
Maar het is wel zo....

Maar ach... het quilten komt vanzelf wel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...