dinsdag 5 november 2013

Brei virus...Sonnensegel

Vorige week kocht ik in Hoorn bij handwerkwinkel  SCHOUTEN twee prachtige bollen voor een sjaal!






De turquoise bol ( het was een streng maar ze waren in de winkel zo vriendelijk om de streng "op te bollen" ) is van het merk Drops en heet Lace en bevat 70% alpacawol en 30% zijde.






De gemêleerde bol is van het merk Zitron  en heet Trekking XXL en is ook goede sokkenwol. 75% superwash wol en 25 % nylon.


Het patroon heet Sonnensegel en is ontworpen door Ulrike Altrogge







Ik zag het patroon beschreven bij BLIJ DAT IK BREI en was er gelijk weg van!

Wordt vervolgd....

1 opmerking:

  1. Wat grappig. Ik viel ook meteen voor dit prachtige patroon. En zag het op dezelfde site. Maar ik ga voor de kleur groen. Zoals hierboven in de foto. Als het goed is komt mijn bestelde garen heel snel binnen. Dus mijn breisel zal binnenkort op mijn site opduiken. Ik ga die van jou dus ook in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...