zondag 7 juli 2013

Onverwacht van kippenhokbezoek naar quiltwinkel.....

Gisteren ging ik met Cees mee naar twee collega kippenfokkers op hok bezoek in Drenthe. Er zouden daar zo'n 20 collega's aanwezig zijn.
Al lang en breed onderweg naar het eerste adres in Nieuw-Weerdinge vroeg ik waar de tweede afspraak zou zijn.




Dat bleek in Nieuw Buinen!
Pfff.... had dat eerder gezegd zei ik nog, want daar zit immers een hele mooie grote quiltwinkel.

Maar zijn voorstel om er tijdens de BBQ even tussen uit te glippen en met de auto op zoek te gaan naar de winkel klonk mij als muziek in de oren!

Maar laat nu het BBQ /hokbezoek adres nou schuin tegenover de Naaidoos te zijn!!!





Met bovendien nog een tentoonstelling van Heide Ulbrecht!


Zonder kleurenwaaier en zonder de stofjes die ik al heb (voor een quilt waar ik met split complementaire kleuren wil werken) kocht ik 10 lapjes zonder dat er dubbele tussen zaten en er 9 van de 10 prima in de waaier passen! En de 10de is ook gewoon mooi, die komt vast wel eens van pas....

De lapjes:



Een geslaagd dagje uit!


4 opmerkingen:

  1. Bofbibs. Het is echt 'snoepen' daar in die winkel hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fantastische winkel! Leuk zo'n onverwacht bezoek!!!
    Groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was dat even boffen!!! En ze waren ook open!
    Mooie lapjes heb je gekocht.
    Succes met je quilt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geluk, zo dichtbij. Het is mijn favoriete winkel. We hebben elkaar daar nog even gesproken. Leuk dat ik nu je lapjes kan zien, want toen wist ik het zeker. Je hebt als 5e gestemd voor de achtergrond van mijn moeder. Grappig! Groetjes van Janien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...