zondag 14 juli 2013

Borduur up-date...


Ik zag dat het al weer zes weken geleden was dat ik een up-date liet zien van het borduurwerk.






Nou ik ben aardig opgeschoten al zeg ik het zelf! Nou moet ik ook zeggen dat ik het makkelijker vind om "even" voor een uurtje mijn borduurwerk te pakken dat de grote quilt waar ik mee bezig ben.






Ook als het warm weer is heb ik liever buiten op het terras een borduurwerk in de hand dan een grote gewatteerde lap over mij heen!
Bovendien wordt het gedeelte dat ik nu moet borduren steeds kleiner en ook dat is een stimulans. Nu nog ( steeds kortere) twee rode en twee grijze rijen met blokjes en dat ie  eindelijk klaar!


Nog even een foto van de vorige keer om het verschil te zien:





Goede zondag!

1 opmerking:

  1. Nog even en je hebt het klaar! De komende week mooi buitenweer,dus dan schiet je lekker op met borduren!
    succes
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...