zondag 9 september 2012

Pfaff Quiltexpression 4.0 ( bericht voor Joke)

Op verzoek van Joke iets meer info over de naaimachine van Anneke uit mijn berichtje van vorige week.






Anneke haar naaimachine is van Pffaf, de quiltexpression 4.0. Maar om makkelijker te kunnen vrij quilten heeft ze een toevoeging gekocht: de Fab-U-Motion en die is van Husqvarna.  Die past op alle machines die een rond gat hebben waar het voetpedaal op aangesloten zit.

Op you-tube staat verschillende filmpjes waarvan ik er hieronder één geselecteerd  van een Nederlandse dame ( geupload door marienaailes)





Joke, jij hebt dus dezelfde naaimachine en hoop dat je wat aan de informatie hebt omtrent de Fab- U- Motion.

2 opmerkingen:

  1. Beste Annemieke,

    Hartelijk dank voor je moeite!!
    Een speciaal berichtje voor mij op je blog, ik ben er erg blij mee!Van de week zal ik zeker eens naar de naaimachine dealer om te kijken.

    Nogmaals dank.
    Hartelijke groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank voor dit filmpje,
    want ik heb ook zo`n apparaat maar misschien dat ik het nu eens ga gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...