zaterdag 29 september 2012

De smaak weer te pakken.....

Een week of twee terug heb ik het quilten weer helemaal opgepikt....





Lag het na de zomervakantie weer helemaal stil.... en dacht dat moet mij niet weer gebeuren.... quilt in het zicht en gewoon iedere avond weer een blokje of op zijn minst een draadje doen.
Dan komt ie tenslotte van zelf nog weer een keer af.... nog maar zo'n 85 blokken en blokjes voor de boeg denk ik.... ach.... verveling wat is dat?

Meer van de quilt in wording kun je Hier lezen.

Goed weekend!

Groetjes,
Annemieke

1 opmerking:

  1. mooie quilt en stoffen ook supermooi
    ik wil van batikstoffen een quilt maken met kimono voor mijn bed, heb oosters getinte slaapkamer
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...