zondag 15 oktober 2017

Zondagmorgen vroeg....

...maakte ik een wandeling langs de dijk van mijn nieuwe woonplaats waar ik net één dag echt woon!




Het gras was nat, de mist net een beetje weg en het zonnetje stond nog laag maar strak aan een blauwe hemel....


Het was bladstil, en de bomen weerspiegelde prachtig in de kolk.




De meeste bomen waren nog  veelal groen maar al duidelijk is te zien, ondanks de zomerse dag, dat de herfst zijn intrede heeft gedaan aan de verkleuring van een enkele boom.




De lucht was fris maar niet echt koud en ik genoot van mijn vroege wandeling...




Een beetje zomer in de herfst, lekker hoor!

De reden van mijn vroege wandeling?
Tess!
Een labradoodle en logeerhond voor een nachtje.... eigenlijk moest je een hond kunnen leasen voor zo'n mooie dag als vandaag...

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...