dinsdag 9 mei 2017

En nog meer vingerhoedjes....

Waren tot nu toe alle vingerhoedjes in het rood en wit,




nu heb ik daar de kleuren zwart en wit( of zwart met een beetje wit afgewisseld met wit met een beetje zwart) aan toegevoegd.)




Weer eens wat anders om te doen maar vooral om mijn ontwerp wat anders te maken dan de standaard vingerhoedjesquilt. Die vind ik overigens heel mooi maar wilde simpelweg iets anders.
Gelukkig had ik een flink voorraadje stoffen in deze kleuren. Mijn collectie rood, wit en zwart is aardig groot. Dus genoeg reden om eens een zondagmiddag flink te benutten met stempelen en knippen. 

En weer húp in mijn mini bakje om tijdens de pauzes op het werk vooral lekker bezig te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...