zaterdag 10 december 2016

Kleurtjes!

 Zo af en toe kom ik weer wat los DMC borduurgaren tegen.





Reden om het dan weer netjes op een kaartje te winden en weer netjes op te bergen.
Als ik de kleurnummers weet vermeld ik dat netjes maar meestal zijn het restanten uit een borduurpakket en zijn de nummers onbekend.






Soms zijn het hele strengen, en dat is natuurlijk makkelijk om op een kaartje te winden maar vaak zijn het losse draden die in elkaar gevlochten zijn.Iets meer werk dat wel....






Maar al met al wordt het doosje steeds voller en netjes op kleur gesorteerd.
Veel mensen doen dat niet op kleur maar juist op nummer maar omdat veel DMC nummers ontbreken kan ik dat dus niet doen.

Maar ik heb wel veel profijt van die doos want als ik iets nodig heb om viltpoppetjes te maken zoals laatst voor sinterklaas is het makkelijk om het juiste te vinden  in de doos vol kleurtjes!

Voor wie nog strengetjes heeft en er niets meer mee doet heb ik nog genoeg plek in de doos.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...