zondag 28 februari 2016

Eindelijke een zonnige zondag....


Na een paar weekenden met veel regen genoot in dit weekend van de zon!





Op de zondagmiddag maakte ik een flinke wandeling rondom Wilp en genoot van de natuur.






Veel ganzen rondom de uiterwaarden van de IJssel....






Veel zon, dus ook schaduw maar ook een koude wind. Het maakte een enorm verschil tussen uit de wind in de zon lopen en vol in de wind en in de schaduw.... Dat scheelde wel een paar graden.






Ik zag een enorme oude boom die heel oud was en finaal hol en in een slechte conditie....






Hele oude bordjes langs de kant van de weg....






Enorme bomen, die er al vele jaren staan. Dat vind ik mooi! En mis ik absoluut in de "nieuwe "Noordoostpolder....






Mooie structuren op de stam van de boom....





Mooie vergezichten....






Met af en toe een mooi kijkgat....





En dat allemaal rondom Wilp.






En dat ik niet alleen over verharde paden liep maar ook veel prut tegen kwam onderweg bewijzen deze schoenen na afloop...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...