maandag 25 augustus 2014

Opendag Quiltpalace op 30 augustus....

Voor wie al vast een leuk uitje zoekt voor volgend weekend:





30 augustus is er weer een open dag bij Quiltpalace!

tijd: van 10.00 tot 16.00 uur
adres: Muldersweg 5-2
          7951 DG Staphorst

Het nieuwe cursus programma wordt daar gepresenteerd en voor mij betekent het dat ik altijd wel bekenden zie en dat is natuurlijk ook al leuk! Hoewel ik er nog nooit een cursus volgde vind ik het altijd wel leuk om te zien wat ze op het programma hebben staan. Dus dit jaar ga ik ook zeker weer heen!

De winkel van Gerda bestaat dit jaar ook 10 jaar dus daarom staan er ook verschillende extra activiteiten op het programma...


Meer info klik op de link: QUILTPALACE

( klik op de linkerkant op nieuwsbrief en dan even naar beneden scrollen.)

2 opmerkingen:

  1. Tot zaterdag, wij hebben er zin in :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het meezit ben ik die dag er ook.
    Nog gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...