zondag 13 juli 2014

Orde in de chaos....?

Een tijdje geleden ben ik begonnen met een klusje waarbij ik wel eer had van mijn werk!






Al het, in de loop der jaren verzamelde, borduurgaren zat ik een doosje.

Ens als je iets zocht was je wel even zoet....

Voor 5 euro kocht ik een doosje met veel vakjes en vooral veel kaartjes waar je het garen om kunt wikkelen.






En voorzien van een nummer ziet dat er zó uit.






Er past een heel strengetje DMC op één zo'n kaartje.
Ik heb niet van alles een nummer maar soms vergelijk ik met het garen van een vriendin en komen we er toch uit! Ik heb namelijk ook veel gekregen van restanten van borduurpakketten en daar hebben de kleuren geen DMC nummers maar tekentjes.

Klaar ben ik nog niet maar het begin is er wel!

1 opmerking:

  1. Hoi Annemieke,

    Ik kan begrijpen dat je blij bent met het resultaat. Het ziet er super uit.

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...