zaterdag 17 mei 2014

Voor de charmquilt....

Voor de prikborddag van vandaag georganiseerd door Helma en Miems heb ik twee dingen gemaakt.






Het eerste is van twee gekregen lapjes, de roze/rode en de groene waar we zelf iets van mochten bedenken.
Ik heb het aangevuld met het crème kleurige achtergrondlapje van het tweede projectje.
Daar laat ik morgen de foto van zien.

Ik heb er een driehoek van gemaakt van halve hexagonnen voor mijn charmquilt.
Ik vind het leuk dat in die charmquilt allemaal verschillende lapjes zitten, 999 in totaal, maar dat veel lapjes bij elkaar zitten die bijvoorbeeld samen in een quilt zitten. Of die voor een gelegenheid gekregen zijn.

Later een leuke herinnering aan de prikborddag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...