zondag 20 april 2014

Pasen: ei gemaakt door houtdraaier Otto Koedijk

Vrolijk Pasen!




En bij pasen horen natuurlijk eieren!

Dit mooie ei is gemaakt door houtdraaier  OTTO KOEDIJK, het is gemaakt van hout van de valse Christusdoorn.
Ik kocht het een tijdje geleden op de PAASEIERENBEURS.






De achterkant ziet er weer heel anders uit!
Wat bijzonder dat zo'n "stukje"hout zoveel verschillende kleur en tekening heeft!




In mijn eierverzameling heb ik meer eieren die door houtdraaiers gemaakt zijn.
Ik vind ze erg mooi en een leuk bijkomend voordeel is dat ze niet zo kwetsbaar zijn....
 ;-)


Met Otto Koedijk had ik trouwens een heel leuk gesprek op de beurs.
Niet alleen over deze eieren ( leuk om te horen dat hij precies wist waar de boom stond waarvan het ei gemaakt is, en dat hij de boom allang kende voor hij het hout in handen kreeg.) maar ook over een bijzonder project waar hij de initiatiefnemer van is. Maar omdat ik dat project zo leuk vind maak ik daar eerdaags een speciaal berichtje over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...