vrijdag 12 april 2013

Verdwenen reacties bij blogger....

Gister kreeg ik een berichtje van Truus die twee maal een reactie plaatste omdat de eerste verdwenen was.



Maar ik zag het emailberichtje van die reactie wél bij gmail!
De reactie/opmerking was inderdaad verdwenen op mijn blog.

Vreemd!


Toen ik gisteravond keek waren de reacties weer geplaatst zonder dat ik daarvoor iets gedaan had.
Zeer vreemd!
Maar als je een reactie plaatst en je ziet hem daarna niet meer staan, weet dan dat ik hem altijd terug kan lezen via gmail en het bericht vroeg of laat gewoon weer zichtbaar is voor iedereen.

Bedankt Truus voor je berichtjes en de moeite die je er voor doet!


2 opmerkingen:

  1. Sommige reacties vooral anoniem komen wel binnen in g-mail, maar niet op je blog maar in de spammap van je blog..Voor spam ideaal, maar er sluipt wel eens een serieuze reactie door. Ik kijk elke week even in mijn spammap of er nog reactie's tussen zitten die wel gewoon op mijn blog kunnen.
    Wel gek trouwens dat de berichtjes er gisteravond wel weer stonden..
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter 2x dan helemaal niet!ja,ik kan toveren blijkbaar!
    Dankjewel,dat je mijn kletspraatje waardeert.
    Vergeet nog wel eens,dat er bij sommigen nog iets extra's ingevoerd moet worden en dan komt er helemaal geen reactie te staan-heb je voor niets iets geschreven.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...