vrijdag 22 maart 2013

Mijn eigen Beleef de Lente

Sinds 1 maart staan de camera's van Beleef de Lente  (klik) weer aan!
Met veel plezier kijk ik naar de cam's op de 8 nesten. 



( bron: wikipedia)



Vandaag staat het eerste ei, van de oehoe, op uit komen!
 Enkele nesten zijn nog niet bewoond, die vogels vliegen nog ergens tussen Afrika en Nederland.
Eerder vertelde ik al dat ik zelf erg geniet van mijn eigen vogeltjes in de tuin.
Gisteren hoorde ik tot mijn genoegen dat er een boomklever gesignaleerd was op het vogelvoerhuisje!


Ik heb zelf geen cam in een nest maar wel één op de vogelvoerplaats.
Ik heb een cameraatje laten lopen en op dit korte filmpje zie je diverse vogeltjes langs komen waaronder de Specht!






Mijn eerste you tube filmpje!


Ondanks het koude weer heb ik de kopfoto van mijn blog maar weer in lente stijl veranderd!


Eens zal het lente worden toch???







1 opmerking:

  1. Leuk dit filmpje en je woont niet aan een drukke weg zo te zien.
    En je nieuwe foto's bovenaan helpen vast om het lente te laten worden.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...