donderdag 17 mei 2012

Verder met de geboorte slinger.....

Dinsdagavond ben ik verder gegaan met de geboorteslinger die ik voor de eerste kleinzoon van mijn collega aan het maken ben.
Jayden is de naam van het kleine knulletje en naast het hartje maak ik nog iets, een vogeltje of zo...








Het hartje dat ik eerder maakte heb ik gevuld met zachte schapenwol, de letter J is gefestonneerd en gevuld. En de letter A is gedeeltelijk gefestonneerd....
Het hartje krijgt nog geborduurde sterretjes, appelgroen DMC op het witte hart....

Het was al weer 2 weken geleden dat ik hier aan werkte. En terwijl ik dan weer bezig ben denk ik.... wat een heerlijk klusje is dat festonneren toch.... 
Raar hè, dat ik mij er dan toch weer to moet zetten om te beginnen?

1 opmerking:

  1. Wat vreemd hé, dat heb ik dus ook, maar als ik eenmaal bezig ben, weet ik van geen ophouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...