maandag 6 februari 2012

"Mijn buit, en alvast een kerstkaart???"

In Vijfhuizen heb ik flink wat lapjes gescoord......

Ik zocht wat in de kleur "fris"van Histor. Dat klinkt wat vreemd maar dat is de kleur verf die mijn broer en schoonzusje uit zochten voor de wieg van hun eerste kleine die in Juni verwacht wordt. En met dat Histor kleuren kaartje ben ik menig kraan langs geweest....




En dit is het geworden......
( op de foto lijken ze wat blauw maar ze zijn meer lavendel)



Past toch aardig bij de verf dacht ik......dus daar ga ik een dekentje voor maken voor in de wieg...

En dit was niet de enige aanwinst qua stof, dus morgen nog een kiekje

En de kerstkaart?
Ik had al een poosje het idee om een leuke foto te maken in de sneeuw die ik als kerstkaart kan gebruiken.
Benodigdheden?
Sneeuw, buxus, 2 kerstmutsen, 2 metalen kippen en een wens op een briefje....

Alles was aanwezig dus............... schieten maar die kiekjes!!
En het resultaat?
Nog 10 maanden geduld!!

;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...