maandag 19 december 2011

Hiep Hiep Hoera rand

Het quiltwerk van mijn tasjesdoorgeefprojectquilt is klaar!






Gisteren lukte het niet zo goed om het doorquilten te laten zien op het zwart. Bij daglicht en vlak bij een raam lukte het beter. Altijd wel een hele klus maar ook wel een lekker werkje om te doen. Al had ik in het begin van de week wel steeds last van mijn schouder als ik een poosje bezig was. Het is voor je schouder dan ook wel een belastende klus. Iedere dag een stukje doen is dan de oplossing en later in de week ging het ook beter gelukkig.....






Om de rand door te quilten koos ik gemêleerd machine garen dat ik al jaren in huis had. Ooit gekocht voor mijn optische illusie maar die heb ik uiteindelijk met de hand gequilt  en daarom lag het klosje er nog.
En een echte vrolijke Hiep Hiep hoera rand leek mij wel leuk en dat wilde ik eens proberen, weer eens wat anders dan meanderen waar ik meestal voor kies.




(oeps, foto zou ook wel wat scherper kunnen) 


En dat ging ook lekker snel zo'n slinger.
 Ik ben tevreden met het resultaat!!






Nu de afwerkbies nog....
Maar daar heb ik ook al stof voor gesneden. En om maar in stijl te blijven lekker scrappy ( of bont zoals je het ook kunt noemen )
;-)



Een fijne (werk) week!
Groeten,
Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...