maandag 23 oktober 2017

Het wordt al wat....

met mijn vingerhoedjesquilt...





Althans, ik heb twaalf rijen aan elkaar. Op de foto staan er nog maar elf maar dat was het rresultaat na mijn vakantie. Inmiddels ben ik al weer aan het werk maar door mijn verhuizing komt er maar weinig van. En zelf dit klusje, dat ik op mijn werk in de pauze's doen, staat een beetje stil. Ik pak het niet meer consequent op vind het ook wel eens lekker om in een pauze ff niets toen...






Maar het is ook geen wedstrijd en gewoon af en toe een paar rijtjes....





Maakt vanzelf een hele quilt, niet waar?

2 opmerkingen:

  1. Dit wordt een andere dan andere vingerhoedjes quilt en ik vind het er leuk uit zien.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...