maandag 10 oktober 2016

Nog een knipoogje naar de zomer....

Hoewel de nachten al weer koud zijn en de bladeren alweer verkleuren,





geeft de passiebloem die ik dit voorjaar al in mijn tuin zette eindelijk die mooie bloemen waar ik al zo lang naar uit keek!




Deze foto laat wat te wensen over maar het zijn prachtige bloemen en in menig tuin was de plant al vol in bloei behalve bij mij...
Groeien dat deed ie wel als de beste!
Maar bloeien ho maar....

Stond er niet op het kaartje dat ie maaaanden zou bloeien??

Maar mijn wachten werd beloond en ik geniet er nu dubbel van!


2 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch prachtig.
    Mijn passiebloem, ook in het voorjaar geplant, heeft al mooi gebloeid met in de zomer ongeveer elke week een bloem, maar nu bloeien er vijf bloemen tegelijk en hij/zij zit nog vol knoppen. Dat belooft wat :>)!
    Groetjes en geniet van al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen geeft de passiebloem maar hij is wel vorstgevoelig en daarom al een tijdje geen plant meer in de tuin.
    Hoop dat er nog veel bloemen open gaan.
    Geniet van je bloem
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...