zondag 13 april 2014

Toch maar eens een maatje kleiner???

Vrijwel alle quilts waar ik nu mee bezig ben zijn groot!


het eerste blok van een quilt "maatje 1-persoons"



Op één of andere manier kies ik altijd voor iets groots....
Waarom? Ik hou erg van snij technieken en blokpatronen.
En hoe meer je die herhaalt des te leuker het is!



ik kan het wel in het klein....



Maar groot is ook een nadeel.
Want je hebt altijd veel stof en vulling nodig en vooral veel tijd.

En dat terwijl kleine quiltjes ook heel leuk zijn.
En het komt nog eens af!

Bovendien loop ik al heel lang met het idee om mijn seizoenskastjes ( vitrinekastjes) eens op te leuken met een klein quiltje. 
Zal ik dan maar eens de daad bij het woord voegen???

Ik ga voor een maatje kleiner!
( niet alleen met quilts???)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...