zondag 27 april 2014

Op schema....

Weet je nog dat ik een paar dagen geleden vertelde van de steeds maar dichter bij komende deadline?



sneak preview 1


Vrijdag middag is de tussenvulling en de achterkantstof gekocht.
Zaterdag middag twee uur was de top klaar en weer twee uur later de quilt gedubbeld. En kon ik aan het machinaal quilten beginnen!


Maar inmiddels kan ik vertellen dat ik op schema lig!
Het is wel hard werken, dat wel....



sneak preview 2


Ik doe niet veel anders dan achter de naaimachine zitten deze dagen.
Nauwelijks naar de Koningsdag op tv gekeken en alleen maar even de deur uit geweest voor een klein boodschapje dat nog ontbrak. Wel even de tijd genomen om eens een grote pan broccolisoep te maken!
Tenslotte moet er ook gegeten worden niet waar??


En dan is het ook nog extra druk op het werk dus in plaats van een lang weekend vrij heb ik vrijdagmorgen nog extra gewerkt en ( als quilt op schema ligt!) werk ik ook nog maandag morgen extra...

En omdat de quilt ingestuurd gaat worden voor de tentoonstelling uiteraard geen overzichtsfoto's maar sneak previeuws....


Maar meer "hints"vind je HIER en HIER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...