donderdag 17 april 2014

Naaldenmapjes.....

Er ontbrak nog één foto van de laatste bee en dat is de start van een blogje over naaldenmapjes!





Allereerst een foto van het naaldenmapje van Lon. De voorkant is geborduurd met heel veel kleine bloemetjes! 




En binnen in zitten ontzettend veel naalden! Want onder het rode vilt zie je nog net een stukje van het oranje en ook dat zit helemaal vol.... beter mee verlegen dan om verlegen.... maar Lon zal niet snel misgrijpen.





Eerder maakte ze al een leuk mapje dat gemaakt is met één klosje gemêleerd garen. Aan de voorkant een patroontje van allemaal geborduurde blokjes en aan de achterkant een rustig ruitpatroon.





Zelf heb ik een naaldenmapje in gebruik dat ik kreeg van HELMA.




En sinds ik dat in gebruik heb genomen merk ik pas hoe ontzetten makkelijk het is!
Een stel naalden er in in verschillende lengte en dikte en een stuk of wat spelden en je bent overal op voorbereid! En het neemt een stuk makkelijker mee dan een speldenkussen waar de spelden verticaal in gestoken zijn!







Hier is het mapje nog aardig leeg. Inmiddels goed gevuld!

Als je zelf plannen hebt om een mapje te maken tik dan maar eens "naaldenmapje "in op Google en daarna op "afbeeldingen" drukken en je hebt genoeg moois om ideeën op te doen....


Gebruiken jullie ook ( zelfgemaakte) naaldenmapjes?


1 opmerking:

  1. piep hey meid, wat een leuk blogje schreef je weer,
    en wat een mooi mapje heb je,
    ik heb er eentje en gebruik het eigenlijk niet, dat komt omdat ik er gelijk de applicatiestokjesetui in verwerkt heb,
    maar staat op verlanglijstje


    knufje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...