zondag 12 februari 2012

The Challenge: "Something old, something new"

Een tijdje terug kwam ik de site tegen van het Dutch Modern Quilt Guild (klik) , een beweging die het moderne quilten wil ondersteunen en stimuleren. Ik heb mij daarbij aangemeld. Niet omdat ik al zo modern werk maar wel omdat ik wat meer die kant op wil.




Niet dat ik vind dat ik klassiek werk, maar het hangt er een beetje tussen in.
Nu hebben ze een challenge uitgeschreven: "Something old, something new", en die uitdaging ga ik aan!

Deze stoffen heb ik op het oog:



Dat is iets nieuws....
En een techniek heb ik ook al in mijn hoofd.....
Het ontwerp ook....... nu nog op papier....

En iets ouds....?
Ja dat ook!
En dan bedoel ik echt oud!
Iets dat bijna 500 jaar oud is, uit 1514 om precies te zijn.....

En dat hou ik nog even geheim!
Maar ik heb er zin in....!



*******


Neem eens een kijkje bij Hermie (klik), we volgen elkaars blog!
Groetjes,
Annemieke

3 opmerkingen:

  1. piep,

    mmmm meid, je maakt me heel benieuwd,
    fijn da je zin hebt in de challenge,

    en die plannetjes die groeien in je hoofd zalig he.
    Dat something old is very old, das alvast een voltreffer

    Ik heb een challenge van onze bee,
    voor onze tentoostellig in mei 2013

    ben al een tijdje bezig, thema, je huis een thuis,
    7 verplichte stofjes en 1 sleuteltje dat je moet verwerken.

    voor de eerste maal ook helemaal zelf ontwerpen...
    niet makkelijk
    maar aan mijn disignwall groeit toch iets...

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Heel veel succes en plezier, en ik ben natuurlijk stiknieuwsgierig naar dat hele oude gedeelte,...
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat wordt heel spannend, je maakt me wel nieuwsgierig hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...