dinsdag 25 april 2017

En nu het echte werk...


Want ja, eindelijk is mijn ontwerp voor de vingerhoedjesquilt,



echt klaar. Er zijn al vele vingerhoedjes aan elkaar gezet maar wist al snel dat ik niet een standaard quilt wilde maken waar er al vele van zijn, Zoals het plaatje hieronder. Er moest méér gebeuren.






Dus nadat een collega de template voor mij gemaakt had ging ik dit weekend echt aan het kleuren. Het viel nog niet mee om het idee dat ik had vorm te geven. Maar er staat in ieder geval wat op papier om als leidraad te dienen. Voorlopig kan ik nog vooruit. Maar nu niet alleen met rood en wit maar ook zwart en zwart/wit komen hier naar voren. De hele tekening wil ik nog niet laten zien maar een hoekje wel om alvast een idee te geven...




2 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd hoe jij deze vingerhoedjes gaat maken.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het alvast een leuk idee en inspiratie om n's "out of the box" te denken :-). Benieuwd naar wat het gaat worden!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...