maandag 22 oktober 2018

Eindelijk de vierde wafel klaar....


Terugkijkend op mijn blog zie ik dat ik al in april ( en dat is een half jaar geleden!!) de eerste drie van de





vier blokjes in wafelsteek gemaakt had maar het vierde liet maar op zich wachten, terwijl het een heel leuk steekje is. Het belande in een tas en de tas verdween weer achter in een kamertje. Tot ik





dit weekend bedacht dat het deze kerst maar af moest zijn want tenslotte had ik met kerst 2016 al aangekondigd dat ik het zou maken en kado zou geven. 




Ik moest weer helemaal de video bekijken hoe de steek ging maar toen ik dat eenmaal gedaan had was nummer 4 een feit! Alle vier zijn klaar en er is al weer een start gemaakt van een volgend blokje... maar daarover later meer.... wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Zo'n leuk patroon!!! Wie weet ga ik dit ook eens maken, een baby-dekentje of zo.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...