dinsdag 16 januari 2018

Noord- Hollands Ouderen Orkest...

is het orkest waar mijn beide ouders al jaren in spelen.




En dit weekend, toen ik bij hun was, had ik voor het eerst sinds lange tijd weer de gelegenheid om een keer een optreden van hun bij te wonen. Ze gaven een nieuwjaarsconcert in het Regiuscollege in Schagen. 




Het Noord Hollands ouderen orkest is in 1978 opgericht en bestaat dit jaar dus 40 jaar.
Het bestaat uit ruim 100 leden van 50 jaar en ouder. Luc Mager is al jaren en met veel enthousiasme hun dirigent. Het orkest speelt van klassiek tot Jazz en ook hedendaagse muziek. In dit orkest speelt mijn moeder dwarsfluit en mijn vader fagot. Ik vond het een mooi concert en erg leuk om mijn ouders weer eens te zien spelen.

In april geven ze weer twee concerten in de Parkschouwburg in Hoorn op 15 en 22 april.
Hierbij zal ook mezzosopraan Talitha van der Spek en all round zanger Dirk Goede én een projectkoor van 100 ( !) mensen hun medewerking.

Voor meer info : NHOO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...