maandag 31 juli 2017

soms wat meer haken soms wat meer quilten....

Handwerken is veelzijdig en zoals bij de meeste mensen is er te weinig tijd om overal veel tijd aan te besteden...



Soms ben ik fanatiek aan het haken weken lang en dan ligt er weer iets anders ongebruikt in de kast.
Deels komt dat omdat ik met veel bezig ben en dus een keuze moet maken...





Het één moet ook persé op de naaimachine, het ander kan met de hand en is weer mega groot om mee te nemen...




Allemaal redenen om iets wél of juist niet te doen...




En zó komt het dat alles bij vlagen gaat: haken, breien, borduren én quilten!




Maar alles op zijn tijd en uiteindelijk komt alles toch af.... alleen het jaartal staat er dan maar niet bij....




Maar vervelen doe ik mij nooit.... jammer dat ik ook nog zo graag lees en toch ook nog wel moet werken... Ik ben vast niet de enige, toch???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...