dinsdag 20 juni 2017

Taart, taart en nog eens taart....

Natuurlijk kun je verjaardagstaarten ook kopen maar zelf maken is veel leuker! Althans dat vind ik!


 een bananenmousse taart met een advocaat topping...


Ik koos voor 3 taarten die ik alle drie nog niet eerder maakte maar uitkoos omdat het er én lekker uitzag op een plaatje én bovendien allemaal zonder oven gemaakt moesten worden en dus op de dag dat ik het vierde, zondag, erg warm was en een frisse taart uit de koelkast mij lekker leek. Bovendien hou ik van variatie en uitdaging dus kan ik weer drie recepten toevoegen aan mijn lijstje.



een zeer machtige maar smakelijke witte chocoladetaart met speculaas


De recepten vond ik via pinterest en zal ze binnenkort uitschrijven mét vermelding van de herkomst uiteraard!

limoen mascarpone taart


De limoen-mascarpone taart was erg lekker maar bleef erg laag. Pas later zag ik dat de taart bedoelt was voor een bakvorm met een doorsnee van 20 cm terwijl ik er één had van 26 cm. Volgende keer maar wat ingredienten omrekenen zodat de inhoud ook meer is.


1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en creatieve jaren en op naar de 50!
    Lekker en leuk om je eigen taart te maken.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...