maandag 5 juni 2017

Rood-Wit....

Erg veel kan ik niet laten zien van de vingerhoedjesquilt...




Ben pas op vakantie geweest ( en voor het eerst nam ik niets te handwerken mee) en heb dus niet veel gedaan. Maar om voor te bereiden voor weer een nieuwe werkweek legde ik weer allerlei vingerhoedjes op volgorde en met een draad, twee spelden en een naald kan ik er weer tegen aan! Dit  gaat dus rij 2 worden en daar zit zowel zwart als wit en rood in.



De afgelopen tijd maakte ik alleen banen van zwarte vingerhoedjes. Eén maal een strook van 25 stuks voor de onderkant van mijn quilt en één maal een strook van 15 stuks als onderkant van de "lijst". De laatste is nog niet af maar ben ruim over de helft. Dit is dus eigenlijk al rij 5 maar heb het mijzelf laatst makkelijk gemaakt omdat ik toen in één keer alle zwarte lapjes mee kon nemen. 

Nog even een sneak peak van het ontwerp:


1 opmerking:

  1. Je ontwerp ziet er leuk uit-ben benieuwd naar het resultaat.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...